Totaal aantal pageviews

maandag 18 april 2011

Body Farm

Ik zat van de week Bones vooruit te kijken online en in deze epi kwam het fenomeen "Body Farm" in voor. Ik had hier nog nooit over gehoord en ging dus meteen online kijken of dit serieus echt bestaat.... En dat doet het!


Een Body Farm is een onderzoeksinstelling waar ze onderzoek doen naar de ontbinding van menselijke lichamen in verschillende situaties, tijden en weersomstandigheden.
Voor zover ik kon vinden wordt dit alleen nog in Amerika gedaan en het oudste onderzoekscentrum zich gevestigd heeft in Knoxville aan de universiteit daar.

Ik ga hier zeker nog verder onderzoek naar doen, en in de toekomst kijken of ik er een tripp naar kan regelen om dit met eigen ogen te kunnen bekijken.

                                                     

                                                               
Filmpje van een Body Farm

1 opmerking:

  1. er zijn veel meer research places waar deze testen gehouden worden , in NL worden ook met preperaten ge bbqt en ontbindings fases vast gelegd timelabs

    BeantwoordenVerwijderen